Α. Μπρούζος – Βιβλία

Schulberatung in Griechenland: Eine Untersuchung uber Beratungsbedurfnisse von Schulern der Lyzeen

Βrouzos, A. (1990).

Schulberatung in Griechenland: Eine Untersuchung über Beratungsbedürfnisse von Schülern der Lyzeen.

Baden –  Baden: Nomos Verlag.

Μπρούζος, Α.
(1995˙ 2η βελτιωμένη έκδοση 1998). 

Ο εκπαιδευτικός ως λειτουργός
Συμβουλευτικής και Προσανατολισμού:

Μια ανθρωπιστική θεώρηση της εκπαίδευσης.

Αθήνα: Λύχνος.

Graudenz, I., Randoll, D. & Brouzos A. (1998). 

Schule im Urteil deutscher und griechischer Oberstufenschüler(innen):

Eine vergleichende Betrachtung.Frankfurt/Main: DIPF.

Μπρούζος, Α. (2002).

Μικρά Σχολεία  Μεγάλες Προσδοκίες: 

Αντιλήψεις για την αποτελεσματική λειτουργία των ολιγοθέσιων σχολείων. 

Αθήνα: Τυπωθήτω  Γιώργος Δαρδανός.  

 

Μπρούζος, Α. (2004).

Προσωποκεντρική  Συμβουλευτική
Θεωρία, Έρευνα και Εφαρμογές

Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.

Μπρούζος, Α.
Εκπαιδευτικός ως Λειτουργός  Συμβουλευτικής
Μια ανθρωπιστική θεώρηση της εκπαίδευσης


Εκδόσεις: Gutenberg

Επιστημονική Επιμέλεια Βιβλίων

Η Εμπειρική Έρευνα στην Εκπαίδευση

De Landsheere, G. (1996).
Η Εμπειρική Έρευνα στην Εκπαίδευση.
Πρόλογος- Επιστημονική Επιμέλεια: Ανδρέας Μπρούζος.

Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.

Pervin, L. & John. O. (1999).
Θεωρίες Προσωπικότητας: Έρευνα και εφαρμογές.
Επιστημονική Επιμέλεια – Πρόλογος: Ανδρέας Μπρούζος.

Αθήνα: Τυπωθήτω – Γιώργος Δαρδανός.

Μπρούζος, Α., Μισαηλίδη, Π., Εμβαλωτής, Α., & Ευκλείδη,
Α. (Επιμ. Έκδ.). (2008). 

Σχολείο και οικογένεια.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα SCHOOL AND FAMILY

Μπρούζος, Α., Μισαηλίδη, Π., & Ευκλείδη, Α. (Επιμ. Έκδ.).
(2009). Μελέτες στην ψυχολογική αξιολόγηση.
Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.

STUDIES IN PSYCHOLOGICAL ASSESSMENT 

Μπρούζος, Α., Κώτσης, Κ., & Εμβαλωτής, Α. (Επιμ. Έκδ.). (2005). 

Ολοκληρώνοντας έναν κύκλο σπουδών … .Ιωάννινα:
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Μισαηλίδη, Π., Μπρούζος, Α., & Ευκλείδη, Α. (Επιμ. Έκδ.)(2007). 

Παιδί, γονείς και εκπαιδευτική πρακτική.

Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.PARENTS, CHILD, AND EDUCATIONAL PRACTICE

Μεταλλίδου, Π., Ρούσση, Π., Μπρούζος, Α., & Ευκλείδη, Α. (Επιμ. Έκδ.).
(2010). 

Νέες Μεθοδολογικές προσεγγίσεις στην ψυχολογική έρευνα
– Εφαρμογές. 
Αθήνα: Εκδόσεις Πεδίο

NEW METHODOLOGICAL APPROACHES IN
PSYCHOLOGICAL RESEARCH – APPLICATIONS

Brouzos, A., & Vassilopoulos, S. P.
(Guest Editors). (2012).

Current issues in person-centred

counselling
(Special Issue). 

Hellenic Journal of Psychology, 9(3).

Brouzos, A., & Vassilopoulos, S. P.
(Guest Editors).

(2012).

Current issues in person-centred

counselling
(Special Issue). Hellenic Journal of Psychology, 9(3).

Cervone, D., & Pervin, L. A. (2013). 

Θεωρίες
Προσωπικότητας: Έρευνα και Εφαρμογές. Επιστημονική Επιμέλεια – Πρόλογος: Ανδρέας Μπρούζος. Αθήνα: Gutenberg.


Μελέτες – Επιμορφωτικό Υλικό

 

Πυργιωτάκης, Ι. Ε., Μπρούζος, Α., Στεφάνου, Ε.,
Παπαδάκης, Ν., Παληός, Ζ., & Κουλαϊδής, Β. (2008).

Εκπαίδευση και
Τοπική Αυτοδιοίκηση στην Ελλάδα: Μια πρόταση για την αποκέντρωση της
ελληνικής εκπαίδευσης
.

Αθήνα: Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

 

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Πυργιωτάκης, Ι. Ε., Κρίβας, Σ., Μπρούζος, Α., & Εμβαλωτής, Α. (2007). 

Συσχετισμός
Οικογενειακού – Κοινωνικού και Πολιτισμικού Περιβάλλοντος στη σχολική επίδοση του παιδιού” για την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
.

Αθήνα:
Ο.ΕΠ.ΕΚ.

 

 

 

 

Πυργιωτάκης, Ι. Ε., Κρίβας, Σ., Μπρούζος, Α., & Εμβαλωτής, Α. (2007). 

Συσχετισμός
Οικογενειακού – Κοινωνικού και Πολιτισμικού Περιβάλλοντος στη σχολική
επίδοση του παιδιού” για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
.

Αθήνα: Ο.ΕΠ.ΕΚ.